24 Ağustos 2008 Pazar

C# ta dosya isimlendirme

biraz önce indirdiğim filmleri düzenlerken çok fazla vaktimi alacağını düşündüm onun yerine bir programa yaptırırsam işlerimi daha ii olur dedim ve işe koyuldum 7 dakika 12 saniye :D her seferinde süre tutmaya çalışıyorum :D

openFileDialog1.ShowDialog();
string oldone = openFileDialog1.FileName.ToString();
string isimparcala = openFileDialog1.SafeFileName.ToString();
int ext = 0;
for (int i = isimparcala.Length-1 ; i > 0; i--)
{
if (isimparcala[i] == '.')
{
ext = i;
break;
}
}

if (cbparazit.Checked)
{
parcalanmis = parcalanmis.Replace(tbparazit.Text, " ");
}//checkboxu isaretli ise parazit girilen . veya - gibi isaretleri temizliyor
if (cbdegistir.Checked)
{
parcalanmis = parcalanmis.Replace(tbilkhal.Text, tbsonhal.Text);
}//s02e05 sevmiyenlere s02e ilkhale season 02 episode son hale yazın değişim yapıyor :D
if (cbsonek.Checked)
{
parcalanmis = parcalanmis.Replace(tbsonek.Text, "");
}// divx xvid nihaha edition tarzı yazıları sevmiyorsanız onlarıda buraya dosya adindan kopyaliyip yapistiriyorsunuz

string newone =
openFileDialog1.FileName.ToString().Remove(openFileDialog1.FileName.ToString().Length - openFileDialog1.SafeFileName.ToString().Length)
+ parcalanmis
+ isimparcala.Substring(ext, isimparcala.Length - ext);
File.Move(oldone,newone);
//son olarak dosya aynı klasöre istediğiniz kriterler ile kaydediliyor :D hehe nasil ama :D toplu islem yapmio gerci ama isimi gordu benim...


tatilde boş zamanlarımda gliba biraz fazla işsiz kalıyorum :D... iyi eğlenceler size

Hiç yorum yok: