30 Ağustos 2008 Cumartesi

MSP ' ler arası iletişim..

Arkadaşlar , ben elimden geleni yaptım yanlış blog adresleri vermemişimdir umarım elimden geldiğince iletişimi sağlamak için blog adreslerini bulmaya çalıştım bulamadığım arkadaşlar da yorum kanalı ile mesaj gönderirler ise adreslerini rss takipçim iyice kasılacak ve açılmaz hale gelecektir :D tabikide şaka yapıyorum , mesajlarınızı bekliyorum... Mailim kubilay902@yahoo.co.uk neden kubilay demeyin özel biraz :D(aslında değil sadece uzun) hepinize simdiden iyi eğlenceler...

3 yorum:

Mustafa Kaya dedi ki...

Selamlar Doruk,
blog adresimi http://mustafakaya.info/ olarak değiştirebilirsen sevirim.
en kısa zamanda görüşmek üzere:)

G. Gökhan Besler dedi ki...

Merhaba,
blogumu www.gokhanbesler.com olarak ekleyebilirsin.Takipteyim :) Görüşmek üzere..

kurkoc dedi ki...

doruk merhaba,
blog adresimi www.kursadkoc.com olarak degistirebilirsen memnun olurum
gorusmek üzere.